Mersin Anamur HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Mersin Anamur HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Mersin HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Anamur Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu ASO İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Akarca Mahallesi 314. Sokak No: 1 Anamur Merkez Mersin
Telefon: 0 324 814 13 85

Mersin Anamur Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Photoshop Kursu
Web Tasarımcısı Kursu
Bilgisayar Programcılığı
Bilgisayar Kullanımı
Bilgisayar Sistem Bakım ve Onarım

MERSİN ANAMUR HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Bağlama
Gitar
Türk Halk Oyunları

Diğer Kurslar:
Kuaförlük Kursu
Aşçı Çırağı
Aşçı Yardımcılığı
Arı Yetiştiriciliği
Kasiyerlik
Kalorifer Ateşçiliği
Evde Çocuk Bakımı
Resim
İngilizce Seviye A1-A2
İleri Seviye İngilizce
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma
Etkili Ve Hızlı Okuma
Kantin Ve Açık Alan İşletmeciliği
KOOP-GEP Eğitimi Kursu
Çilek Yetiştiriciliği
Budama
Seracılık
Bahçe Bakımı
Resepsiyon Görevlisi
Step Aerobik
Fitnes

El Sanatları Kursları:
Makine Nakışları Kursu
Takılar
Geleneksel El Nakışları
Kadın Giysileri Dikimi
Ev Mefruşatı
Kırkyama
İğne Oyası
Nevresim Takımları Dikimi
Çinicilik
Kurdele Nakışları
Kilim Dokuma
Trikotaj
Tezhip
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık