HEM Kursları İstanbul Şile Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :
HEM Kursları İstanbul Şile Halk Eğitim Merkezi

İstanbul HEM Halk Eğitim Merkezleri, Şile Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Çavuş Mahallesi Üsküdar Caddesi No: 122 Şile İstanbul
Telefon: 0 216 711 52 40
Faks: 0 216 712 01 21

İstanbul Şile Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

İSTANBUL ŞİLE HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Sistem Kurulum Bakım Ve Onarım Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Kemençe Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Piyano Kursu
Drama Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Hasta Ve Yaşlı Bakımı Kursu
Elektrik Ve Su Tesisatçısı Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Ev Pansiyonculuğu Kursu
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Hayvan Yetiştiriciliği Kursu
Aşçılık Kursu
Çocuk Bakım Ve Oyun Odası Etkinlikleri Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Ev Yemekleri Hazırlama Kursu
Resim Kursu
Okuma Yazma Kursu
Müşteri Temsilcisi Kursu
Pastacı Çırağı Kursu
Üç Boyutlu Şekillendirme Kursu
Tel Kırma Kursu
Takı Tasarım Kursu
Modelistlik Kursu
Stilistlik Kursu
Şile Bezi Dokuma Kursu
Tokat Tahta Baskı Yapımı Kursu
İğne Oyası Kursu
Keçe Yapımı Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Hesap İşi Kursu
Güneş Danteli Yapma Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
File İşi Kursu
Elde Beyaz İş Kursu
Elde Çin İğnesi Kursu
Elde Maraş İşi Kursu
Kırkyama Kursu
Kum İğnesi Kursu
Nevresim Takımları Dikimi Kursu
Artistik Çizim Ve Drapaj Kursu
Makinede Türk İşi Kursu
Banyo Takımları Dikimi Kursu
Dekoratif Ahşap Süsleme Kursu

Spor Kursları:
Masa Tenisi Kursu
Muay Thai Kursu
Judo Kursu
Tekvando Kursu
Voleybol Kursu
Wushu Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık