Mersin Akdeniz Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :
Hem Mersin Akdeniz Halk Eğitim Merkezi Kursları

Mersin HEM Halk Eğitim Merkezleri, Mersin Akdeniz Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Şevket Sümer Mahallesi 5922 Sokak No: 1 Akdeniz Mersin
Telefon: 0 324 235 17 33
Faks: 0 324 235 17 34

Mersin Akdeniz Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Programcılığı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayar Donanım Teknik Servis Kursu

MERSİN AKDENİZ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
İngilizce Kursu
Resim Kursu
Yabancılara Türkçe Kursu
Aşçılık Kursu
Aşçı Yardımcılığı Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Çocuk Odası Bakım Kursu
Resim Kursu
Tiyatro Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu
Okuma Yazma Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Makine Nakışları Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Takılar Kursu
Ebru Kursu
Şiş Örücülüğü Kursu
İğne Oyası Kursu
halkegitimmerkezleri
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık