Tekirdağ Çorlu Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Tekirdağ Çorlu Halk Eğitim Merkezi Kursları


Tekirdağ HEM Halk Eğitim Merkezleri, Tekirdağ Çorlu Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, Adresi, Telefon Numarası, İletişim Bilgileri.
Adres: Muhittin Mahallesi Omurtak Caddesi İstanbul Kısmı Kapalı Cezaevi Karşısı Çorlu Tekirdağ
Telefon: 0 282 651 16 79

Tekirdağ Çorlu Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
Arapça Kursu
İngilizce Kursu

Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Grafik Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
AUTOCAD 2 Boyutlu Çizim Kursu
SOLİDWORKS Bilgisayar Destekli 3 Boyutlu Çizim Kursu
Görme Engelliler İçin Bilgisayar Kullanımı Kursu
İnternet Ve E-Posta Yönetimi Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu

TEKİRDAĞ ÇORLU HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Kabak Kemane Kursu
Drama Kursu
Halk Oyunları Kursu
Uygulamalı Türk Halk Müziği Kursu
Türk Sanat Müziği Eğitimi Kursu
Bağlama Yapımı Kursu
Tiyatro Kursu

Diğer Kurslar:
Emlak Danışmanlığı Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Trafik Ve Çevre Öğreticiliği Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Forklift Operatörlüğü Kursu
Avcılık Kursu
Arıcılık Kursu
Havuz Bakımı Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Cenaze İşlemleri Kursu
Ceviz Yetiştiriciliği Kursu
İşaret Dili Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
Büro Yönetimi Ve Sekreterlik Kursu
Tıbbi Sekreterlik Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Hasta Ve Yaşlı Bakımı Kursu
Özürlü Bakımı Kursu
Aşçı Yardımcısı Kursu
Resim Kursu
Okuma Yazma Kursu

El Sanatları Kursları:
Kurdele Nakışları Kursu
Kırkyama Kursu
Dekoratif Örtü Ve Kılıflar Dikimi Kursu
Dekoratif Ahşap Süsleme Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Giyim Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Mis Sabun Üretimi Kursu
Stilistlik Kursu
İpek Koza Çiçek Yapımı Kursu
Mozaik Kursu
Salon Takımları Dikimi Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Tel Kırma Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Plates Kursu
Tekvando Kursu
Tenis Kursu
Güreş Kursu
Basketbol Kursu
Beğendiysen Paylaş :
2 Yorumlar "Tekirdağ Çorlu Halk Eğitim Merkezi Kursları"

selamın aleyküm. kabak kemane kursu hala var mı? varsa dersler ne zaman?

cenaze işler kursu var mı varsa dersler ne zaman

Yukarı Çık