Trabzon Halk Eğitim Merkezleri Araklı Hem

Beğendiysen Paylaş :
Trabzon Halk Eğitim Merkezleri Araklı Hem

Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Trabzon Araklı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Şehit Murat Altıntaş Caddesi Cumhuriyet Meydanı Araklı Trabzon
Telefon: 0 462 721 67 26
Telefon: 0 462 721 67 69

Trabzon Araklı Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
Osmanlıca Kursu
İngilizce Kursu

HEM TRABZON ARAKLI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Bilgisayar Kursları:
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Ney Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Arıcılık Kursu
Aşçı Yardımcılığı Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Alabalık Yetiştiriciliği Kursu
İşaret Dili Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
Okuma Yazma Kursu
Yönetici Asistanı Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Resim Kursu
Oryanting Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
Geçici Ustalık Yetki Belgeli Kurslar
Kur'an -ı Kerim Okuma Kursu
Taş Bebek Yapma Kursu
Tezhip Kursu
Tığı Oyası Kursu
Pike Dikimi Kursu
Şiş Örücülüğü Kursu
Makinede Çin İğnesi Kursu
İğne Oyası Kursu
Giyim Kursu
Seramik Kursu
Cam Süs Eşyası Yapımı Kursu
Banyo Takımları Dikimi Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Elde Çin İğnesi Kursu
Basit Nakış İğne Teknikleri Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Boks Kursu
Futbol Kursu
Kick Boks Kursu
Masa Tenisi Kursu
Tekvando Kursu
www.halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık