Tekirdağ Şarköy HEM Halk Eğitim Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Tekirdağ Şarköy HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Tekirdağ HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Tekirdağ Şarköy Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: İstiklal Mahallesi Arif Hikmet Caddesi No: 1 Şarköy Merkez Tekirdağ
Telefon: 0 282 518 12 87
Faks: 0 282 264 10 58

Tekirdağ Şarköy Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Çinicilik Kursu
Tezhip Kursu
Tahirci Kursu
Hat Kursu
Seramik Ve Cam Boyama Kursu
Ebru Kursu
Makine Nakışları Kursu
Şiş Örgü Kursu
Ve Tekstil Ürünleri Hazırlama Kursu
Biçki Dikiş Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu

TEKİRDAĞ ŞARKÖY HALK EĞİTİM MERKEZİ ADRESİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
İngilizce Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Arıcılık Kursu
Okuma Yazma Kursu
İlk Yardım Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Cilt Bakımı Temel Makyaj Kursu
Yüz Ve Vücut Masajı Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Dekorcu Sır Üstü Dekorlamacı Kursu
Saça Geçici Ve Kalıcı Şekil Verme Kursu
Resim Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık