Halk Eğitim Yedieminlik Kurs Programı

Beğendiysen Paylaş :

Halk Eğitim Merkezleri Yedieminlik Kurs Programı


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kurs Programları, Adalet Alanı, Sertifikalı Yedieminlik Kurs Programı, Modülleri, Katılım Koşulları, Kursun Konuları, Yatay ve Dikey Geçiş, Meslek Açıklaması, İş Olanakları.

Adalet Alanı Öğretim Programları, Gelişmelere Bağlı Olarak Esnek Ve Sürekli Güncellenmeye Uygun Bir Yapıda Tasarlanmıştır. Bireyler Kazandıkları Güncel Meslekî Yeterlikler Doğrultusunda İstihdam Edilebileceklerdir. Adalet Alanı Altında Yer Alan Mesleklerde Ulusal Ve Uluslararası Düzeyde Standartlara Uygun, Her Yaşta Ve Düzeyde Bireye Meslekî Yeterlikler Kazandıracak Eğitim Ve Öğretim Olanağı Sunulmuştur.

Mesleğin Tanımı:
Resmi Kurum Ve Kuruluşlar Tarafından El Konulan Hacizli Araç(Menkul)Veya Gayrimenkullerin Yediemin Menkul Depoları Ve Yediemin Otoparklarına Teslim Alan Kişidir.

Kurs Programına Katılım Koşulları:
Okuma Yazma Bilmek Veya İlkokul Mezunu Olmak. Mesleğin Gerektirdiği İşleri Ve Yeterlikleri Yapacak Bedensel Ve Fiziksel Özelliklere Sahip Olmak.
Mesleğin İş İmkanları:
Resmi Kurum Ve Kuruluşlar Tarafından El Konulan Yakalamalı Hacizli Araç (Menkul)Veya Gayrimenkullerin İlgili Resmi Kurum Tarafından Muhafazası Mümkün Değil İse Yediemin Olarak Belirlediği Kişilere Teslim Etmektedir İl, İlçe Ve Gerek Duyulan Her Yerleşim Yerlerindeki Yedieminliklerde Vb Yerlerde Çalışabilirler.

Kurs Öğreticileri:
Programın Uygulanmasında Adalet Alanında Eğitim Almış Ve Tercihen Sektör Deneyimi Olan Alan Öğretmenleri Görev Almalıdır. Programın Uygulanmasında Gerektiğinde Adalet Alanında Sektör Deneyimi Olan Ve Hazine Avukatlığı Muhakemat Memurları Meslek Elemanlarından Yararlanılabilir. Usta Öğretici ; Bu Programla İlgili Modül Ve Yeterlikleri Almış Olmalıdır.

Kurs Sonu Yatay Veya Dikey Geçiş:
Eğitimin Sonunda, Mesleğinde Sertifika Alan Birey Gerektirdiğinde Fark Eğitimi Alarak Diploma Programını Tamamlayabilir. Meslekî Eğitim Alan Veya Bitirmiş Olan Birey; Gerekli Modülleri Tamamlayarak Alandaki Diğer Meslekler Arasında Geçiş Yapabilir.

Kurs Programının Eğitim Süresi: 176 Saat

Kursiyerler Kurs Sonunda:
Mesleğin Ait Olduğu Alandaki Temel Bilgi Ve Becerileri Kazanabilecektir. Alanın Gerektirdiği Temel Yeterliklere Sahip Olabilecektir. Mesleğin Gerektirdiği İşleri Yapabilecektir. Mesleğin Gerektirdiği Özel Mesleki Yeterlikleri Kazanabilecektir. Öğrenci/Kursiyer Merkezli Daha Aktif Ve Kendi Hızına Göre Öğrenme Olanağı Tanıyan Kazanımlara Sahip Olabilecektir.

Kursta Eğitimi Verilen Modüller ve Eğitim Süreleri:
Sosyal Hayatta İletişim 40/16
İş Hayatında İletişim 40/16
Diksiyon 1 40/32
Diksiyon 2 40/32
Kişisel Gelişim 40/16
Girişimcilik 40/24
Çevre Koruma 40/16
Meslek Etiği 40/16
İş Organizasyonu 40/16
İş Güvenliği Ve İşçi Sağlığı 40/24
Araştırma Teknikleri 40/16

Yeterlilik Modülleri:
Bilgisayarla İletişim 40/16
Hukuk Terminolojisi 40/32
Anayasal Halk Ve Sorumluluklar 40/24
Dava Hizmetleri 40/24
İş Planı 40/32
Belge Akışı 40/16
Yediemin İşlemleri 40/32
Toplam: 280/176
Modül Karşısındaki Sayılar O Modülün En Az Ve En Çok Eğitim Süresini Gösterir.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık