Sivas Gemerek Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Sivas Gemerek HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sivas HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Sivas Gemerek Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Kursları, Adresi, İletişim Bilgileri.
Adres: Güneşevler Sokak No: 27 Gemerek Sivas
Telefon: 0 346 614 10 36
Faks: 0 346 614 13 66

Sivas Gemerek Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İngilizce Kursu

El Sanatları Kursları:
Halı Dokuma Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Ebru Kursu
Ev Tekstil Ürünleri Hazırlama Kursu
Şiş Örgü Kursu

HEM SİVAS GEMEREK HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Aşçılık Kursu
Arıcılık Kursu
Avcılık Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Domates Yetiştiriciliği Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Fitnes Kursu
Bağlama Kursu
Okuma Yazma Kursu
İş Güvenliği İşçi Sağlığı Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık