İzmir Menemen HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Menemen HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, İzmir Menemen Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, Adresi, İletişim Bilgileri.
Adres: Mermerli Mahallesi Şehir Garaj Arkası Menemen İzmir
Telefon: 0 232 832 13 60
Faks: 0 232 832 42 60

İzmir Menemen Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Takılar Kursu
Tel Kırma Kursu
Gümüş Takı İşlemeciliği Kursu
Hazır Giyim Kursu
Kumaş Desenleme Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Makine Nakışları Kursu
Mis Sabun Üretimi Kursu

İZMİR MENEMEN HEM HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Emlak Danışmanlığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Okuma Yazma Kursu
Pastacılık Kursu
İşletmelerde Hijyen Eğitimi Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Drama Kursu
Türk Sanat Müziği Korosu
Halk Oyunları Kursu
3 Boyutlu Resim Kursu

Spor Kursları:
Futbol Kursu
Atletizm Kursu
Voleybol Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık