Tekirdağ Muratlı HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Tekirdağ Muratlı HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, Tekirdağ Muratlı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Kursları, İletişim Bilgileri, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Muradiye Mahallesi Hamam Sokak Muratlı Tekirdağ
Telefon: 0 282 361 21 99

Tekirdağ Muratlı Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Keman Kursu
Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Giyim Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu

Diğer Kurslar:
Arıcılık Kursu
Aşçı Çırağı Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu
Okuma Yazma Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Step Aerobik Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık