Balıkesir Burhaniye HEM Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

Balıkesir Burhaniye HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, Balıkesir Burhaniye Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi, İletişim Bilgileri:
Adres: Mithatpaşa Caddesi Hükümet Konağı Arkası Halk Kütüphanesi Binası Kat: 1 Burhaniye Balıkesir
Telefon: 0 266 422 13 68

Balıkesir Burhaniye Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Ofis Programları Kullanımı Kursu
Grafik Tasarım Kursu
Web Tasarımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayar Destekli Muhasebe Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu

BALIKESİR BURHANİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Halk Oyunları Kursu
Drama Kursu
Tiyatro Kursu

Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
Almanca Kursu
Osmanlıca Kursu
İngilizce Kursu

El Sanatları Kursları:
Takılar Kursu
Tel Kurma Kursu
Ebru Kursu
Hazır Giyim Kursu
Makine Nakışları Kursu
Biçki Dikiş Kursu
Ahşap Süsleme Kursu
Kitre Bebek Kursu
Elde Türk İşi Kursu
Dekoratif Ahşap Süsleme Kursu
İğne Oyası Kursu

Diğer Kurslar:
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Avcılık Kursu
Diksiyon Kursu
Aşçı Çırağı Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Reyon Görevlisi Kursu
Mantar Yetiştiriciliği Kursu
Girişimcilik Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Keçi Yetiştiriciliği Kursu
Servis Komisi Kursu
Bahçıvanlık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kültür Mantarı Yetiştiriciliği Kursu
Resim Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Mental Aritmatik Kursu

Burhaniye Halk Eğitim Merkezi 2013-2014 Eğitim Öğretim Döneminde 230 Adet Kurs Açtı.
Beğendiysen Paylaş :
1 Yorumlar "Balıkesir Burhaniye HEM Halk Eğitim Merkezi"

Kurslara katılmak için yaş sınırı varmı?bunu öğrenmek istiyorum,teşekkürler...

Yukarı Çık