Ankara Kalecik HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Ankara Kalecik HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Ankara Halk Eğitim Merkezleri HEM Kursları, Ankara Kalecik Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O. İletişim Bilgileri, Adresi.
Adres: Yeni Doğan Mahallesi Bayram Koçak Sokak No: 12 Kalecik Ankara
Telefon: 0 312 857 15 30

Ankara Kalecik Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Web Tasarım Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu

ANKARA KALECİK HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI ADRESİ
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Türk Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursu:
Makine Nakışları Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
İğne Oyası Kursu
Tel Kırma Kursu
Takılar Kursu
Ev Mefruşatı Kursu

Diğer Kurslar:
Aşçı Yardımcılığı Kursu
İşletmelerde Hijyen Eğitimi Kursları
Arıcılık Kursu
Resim Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Hasta Ve Yaşlı Bakım Kursu
Okuma Yazma Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Çocuk Bakım Elemanı Kursu

Spor Kursları:
Güreş Kursu
Jimnastik Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık