Halk Eğitim Kursları Nasıl ve Nerelerde Açılır

Beğendiysen Paylaş :

Halk Eğitim Kursları Nasıl Ve Nerelerde Açılabilir?


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları Nasıl Açılır, Halk Eğitim Merkezleri Kursları Nerelerde Açılabilir? Halk Eğitim Kurslarına Nasıl Kayıt Olunur.

Halk Eğitim Kursları Nasıl Açılır:
Bir Kursun Açılabilmesi İçin En Az 12 Kişilik Ön Kayıtlı Kursiyerin Olması Gereklidir. Okuma Yazma Ve Unutulmaya Yüz Tutmuş El Sanatları Kursları Ve Üretime Yönelik Kurslarda Bu Sayı Aranmayabilir.

Halk Eğitim Kursları Nerelerde Açılabilir:
Halk Eğitim Merkezleri Kursları Merkezin Kendi Hizmet Binasında
Gönüllü Kuruluşların Sağladığı Yerlerde
Örgün Eğitim Kurumlarının Binalarında
Ceza Ve Islah Evlerinde
Kamu Ve Özel Kurumlara Ait Yerlerde
Mahalle Ve Köylerde Temin Edilen Yerlerde
Rehabilitasyon Gerektiren Hastanelerde
Eğitim Odalarında
İhtiyaç Olan Diğer Yerlerde

İstanbul Halk Eğitim Merkezleri

HALK EĞİTİM MERKEZLERİ KURSLARI NASIL AÇILIR, KURSLARA KAYIT
Halk Eğitim Merkezleri Tarafından Düzenlenen Tüm Kurslarda Devam Mecburidir. Tüm Kurslarda Toplam Kurs Süresinin 1/5'den Fazla Devamsızlık Yapanlar Sertifika Alamazlar.
Halk Eğitim Merkezlerinde, Mesleki Ve Teknik, Sosyal Ve Kültürel Ve Okuma Yazma Kursları Açılabilmektedir. Yılın 12 Ayında Halk Eğitim Merkezlerinde Kurslar Açılmaktadır.
Her Hangi Bir Kursun Halk Eğitim Merkezinden Açılmasını Talep Edebilirsiniz:
Açılmasını İstediğiniz Bir Kurs İçin Şahsen Halk Eğitim Merkezine Başvurabilir Veya Bağlı Olduğunuz Muhtarlığa Yada Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Müdürlere Başvuruda Bulunulabilir. Halk Eğitim Merkezleri Talep Edilen Kurslar Hakkında Çalışma Yaparlar. Kurslara T.C. Vatandaşları Yaş Sınırı Olmaksınız Katılabilir, Ancak İlköğretim Çağındakiler Okul Ders Saatleriyle Çakışmayan Kurslara Katılabilirler. Yabancı Uyruklular Valilik Onayı İle Kurslara Katılabilir.
Halk Eğitim Merkezi Kurslarına Kayıt İçin Şahsen Kayıt Olabileceğiniz Gibi, 2014-2015 Eğitim Öğretim Döneminde Online Kayıt Olma Sayfası Hizmete Açılmıştır. http://e-yaygin.meb.gov.tr Adresinde Üyelik Bilgilerinizi Doldurarak Kayıt Olabilirsiniz.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık