Antalya Kumluca Halk Eğitim Merkezi A.S.O

Beğendiysen Paylaş :

Antalya Kumluca Halk Eğitim Merkezi A.S.O


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Antalya Kumluca Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: Yeni Mahalle Deniz Yolu Caddesi Maliye İş Hanı K: 4 Kumluca Antalya
Telefon: 0 242 887 14 86

Antalya Kumluca Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Emlak Danışmanlığı Kursu
Arıcılık Kursu
Nar Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Yetiştiriciliği Kursu
Görgü Kuralları Kursu
Temel Sekreterlik Kursu
Kantin Ve Açık Alan İşletmeciliği Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Destekli Muhasebe Kursu

ANTALYA KUMLUCA HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Aşçılık Kursu
Resim Kursu
Okul Taşıtları Rehber Personel Eğitimi
Okuma Yazma Kursu
Osmanlıca Kursu
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Avcılık Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Ebru Kursu
Tel Kırma Kursu
Makine Nakışları Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Şiş Örgü Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık