İstanbul Fatih Eminönü Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

İstanbul Fatih Eminönü Halk Eğitim Merkezi


HEM Halk Eğitim Merkezleri, İstanbul Fatih Eminönü Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: Bab-i Ali Caddesi No: 17 Cağaloğlu Eminönü İstanbul
Telefon: 0 212 519 39 47

İstanbul Eminönü Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İspanyolca Kursu
İngilizce Kursu

İSTANBUL FATİH EMİNÖNÜ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Bilgisayar Kursları:
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Ebru Kursu
Mefruşat Kursu
Halı Dokuma Kursu
Makine Nakışı Kursu
Kırkyama Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Halk Oyunları Kursu
Keman Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık