İzmir Karşıyaka Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Karşıyaka Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, İzmir Karşıyaka Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: 169. Sokak No: 18/3 Alabey Karşıyaka İzmir
Telefon: 0 232 368 45 85

İzmir Karşıyaka Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Aşçı Çırağı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
İngilizce Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Cilt Bakımı Ve Estetisyen Kursu
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Resim Kursu
Reyon Görevlisi Kursu

İZMİR KARŞIYAKA HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Ev Ve Kurum Temizliği Kursu
MTSK Kursu
Okuma Yazma Kursu
KOSGEB Girişimcilik Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Mozaik Kursu
Gümüş Takı İşlemeciliği Kursu
Hasır Bilezik Kursu
Deri Aksesuarları Kursu
Halk Oyunları Kursu
Bağlama Kursu
Türk Sanat Müziği Korosu
Türk Halk Müziği Garip Ayağı Ve Repertuar Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Vitray Kursu
Parça Birleştirme Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Tezhip Kursu
Mefruşat Kursu
Alüminyum Kabartma Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Tığ İşlemeciliği Kursu
Üç Boyutlu Tablo Yapımı Kursu
Mozaik Kursu
Kağıt Heykel Sanatı Kursu
Atletizm Kursu
Yüzme Kursu
Güreş Kursu
Judo Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık