Kocaeli Gebze Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli Gebze Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli Gebze Halk Eğitim Merkezi İletişim:
Adres: Osman Yıldız Mahallesi Barbaros Caddesi 616/1 Sokak No: 4 Gebze Kocaeli
Telefon: 0 262 641 16 40
Telefon: 0 262 644 80 21

Kayıt Belgeleri:
Kimlik Fotokopisi
Öğrenim Belgesi

Kocaeli Gebze Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Arıcılık Kursu
Avcılık Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

KOCAELİ GEBZE HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI

On Parmak F Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Ön Muhasebe Kursu
İngilizce Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
İlkyardım Kursu
İşaret Dili Kursu
Osmanlı Türkçesi Kursu
Resim Kursu
Sosyal Uyum Sorunları Kursu
Fotoğraf Çekimi Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Direksiyon Eğitimi Öğreticiliği Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Trafik Ve Çevre Öğreticiliği Kursu
Hasta Kayıt Kabul İşlemleri Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Diksiyon Kursu
Evlilik Öncesi Eğitim
Fidan Üretimi Kursu
Organik Tarım Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Mantar Yetiştiriciliği Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
Bahçıvanlık Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Yaratıcı Drama Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
BOCCE Kursu
Boks Kursu
Güreş Kursu
Futbol Kursu
Satranç Kursu
Okuma Yazma Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
Ebru Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Elde Türk İşlemeleri Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Gümüş Takı İşlemeciliği Kursu
İğne Oyası Kursu
Giyim Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Motel Uçak Yapımı Kursu
Tel Kırma Kursu
Şiş Örgü Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık