Sivas Kangal Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Sivas Kangal HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sivas HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kangal Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Gürsel Mahallesi İstasyon Caddesi No: 44 Kangal Sivas
Telefon: 0 346 457 12 48
Faks: 0 346 457 27 45

Sivas Kangal Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Avcılık Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
İnternet E-Posta Yönetimi Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Aşçı Yardımcılığı Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu

SİVAS KANGAL HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Osmanlı Türkçesi Kursu
Resim Kursu
Yiyecek İçecek Servis Hizmetleri Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Diksiyon Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu
Makine Nakışı Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Şiş Örücülüğü Kursu
Nevresim Takımları Dikimi Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Ebru Kursu
Voleybol Kursu
Judo Kursu
Tekvando Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık