Balıkesir Gömeç Halk Eğitim Merkezi İletişim

Beğendiysen Paylaş :

Balıkesir Gömeç Halk Eğitim Merkezi İletişim


Balıkesir HEM Halk Eğitim Merkezleri, Gömeç Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Bilgileri, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Mithat Paşa Mahallesi Ayvalık Caddesi Hükümet Konağı Gömeç Merkez Balıkesir
Telefon: 0 266 357 15 14

Balıkesir Gömeç Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Grafik Ve Animasyon Tabanlı Web Sayfası Hazırlama Kursu
AUTOCAD Bilgisayar Destekli Proje Çizim Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

BALIKESİR GÖMEÇ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Türkçesi

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Ney Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Halk Oyunları Yöre Oyunları Öğreticiliği Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Özürlü Bakımı Kursu
Avcılık Kursu
Açık Alan Satıcıları Kursu
İlk Yardım Kursu
Ön Muhasebe Kursu
Aşçılık Kursu
Aşçı Çırağı Kursu
Arıcılık Kursu
Hasta Kayıt Kabul İşlemleri Kursu
Hasta Ve Yaşlı Bakımı Kursu
Kuaförlük Kursu
Diksiyon Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Organik Tarım Kursu
Zeytin Ağacı Budama Kursu
Balıkçı Gemisi Kaptanı Kursu
Alabalık Yetiştiriciliği Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Resim Kursu
Satralist Kursu
Diksiyon Kursu
Kuran-I Kerim Okuma Kursu
Okuma Yazma Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Türk Bayrağı Dikimi Kursu
Giyim Kursu
Şiş Örgü Kursu
Elde Maraş İşi Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Makrome Örgü Kursu
Takılar Kursu
Tel Kırma Kursu
Alüminyum Kabartma Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ebru Kursu
Hat Kursu
Satranç Kursu
Step Aerobik Kursu
Voleybol Kursu
Güreş Kursu
Tekvando Kursu
Futbol Kursu
Masa Tenisi Kursu
Basketbol Kursu
Ata Savunma Sanatı Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık