Sakarya Karapürçek HEM Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

Sakarya Karapürçek HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sakarya HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, Sakarya Karapürçek Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, Adresi, İletişim Bilgileri.
Adres: Marmara Caddesi Hükümet Konağı Karapürçek Sakarya
Telefon: 0 264 471 59 84
Telefon: 0 264 471 51 96
Faks: 0 264 471 52 20

Sakarya Karapürçek Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
İngilizce Kursu
Saç Bakımı Yapımı Kursu
Bağlama Kursu
Türk Halk Müziği Korosu
Fındık Üretimi Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Karate Kursu
Resim Kursu
Giyim Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursu
Ağaç Kesme Ve Boylama Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık