Sivas Koyulhisar HEM Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

Sivas Koyulhisar HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sivas Hem Halk Eğitim Merkezleri, Koyulhisar Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Camikebir Mahallesi Atatürk Caddesi No: 82 Koyulhisar Sivas
Telefon: 0 346 341 31 64
Telefon: 0 346 341 37 82

Sivas Koyulhisar Halk Eğitim Merkezi Kursları:
Avcılık Kursu
Evde Çocuk Bakımı
İş Makineleri Operatörlüğü
Cenaze Hizmetleri
Arıcılık
Hasta Ve Yaşlı Bakımı
Kalorifer Ateşçiliği

SİVAS KOYULHİSAR HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Bilgisayar Kullanımı
Web Tasarım
İngilizce
Arapça
Osmanlıca
Orman Ve Kırsal Alan Yangınlarına Müdahale
Üniversiteye Hazırlık
Bağlama
Gitar
Halk Oyunları
Okuma Yazma
4-6 Yaş Çocuk Eğitimi Etkinlikleri
Hijyen Eğitimi Kursları
Nevresim Takımları Dikimi
Geleneksel El Nakışları
Kurdele Nakışı
Makine Nakışları
Kadın Üst Giysileri Dikimi
Oyalar
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama
Yöresel Kilim Dokuma
Şiş Örgü
Çeyiz Ürünleri Hazırlama
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık