Manisa Gördes Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Manisa Gördes Halk Eğitim Merkezi Kursları


Hem Halk Eğitim Merkezleri, Manisa Gördes Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Cuma Mahallesi Cemal Çağlar Sokak No: 4 Gördes Manisa
Telefon: 0 236 547 12 31

Manisa Gördes Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
İngilizce Kursu
Osmanlıca
Seracılık
İş Makineleri Operatörlüğü
Kalorifer Ateşçiliği
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi

MANİSA GÖRDES HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ KURSLARI
Bilgisayar Kullanımı
Web Tasarım
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Bilgisayarlı Muhasebe
Gördes Düğümü Halı Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Kurdele Nakışları
Nevresim Takımları Dikimi
İğne Oyası
Makine Nakışları
Geleneksel El Nakışları
Kadın Giysileri Dikimi
Kırkyama
Step Aerobik
Satranç
Okuma Yazma
Etkili Ve Hızlı Okuma
Hijyen Eğitimi Kursları
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık