Trabzon Halk Eğitim Merkezleri Beşikdüzü Hem

Beğendiysen Paylaş :
Trabzon Halk Eğitim Merkezleri Beşikdüzü Hem

Trabzon Hem Halk Eğitim Merkezleri, Beşikdüzü Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Cumhuriyet Mahallesi Okullar Caddesi No: 4 Beşikdüzü Trabzon
Telefon: 0 462 871 28 57
Telefon: 0 462 871 65 65

Trabzon Beşikdüzü Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Fotoğraf Düzenleme Kursu
Arı Yetiştiriciliği
Bahçıvanlık
Grafik Ve Animasyon Tabanlı Web Sayfası Oluşturma
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı
Grafik Ve Animasyon
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Ofis Programları Kullanımı
Web İçerik Yönetimi Kursu
İnternet Ve E-Posta Yönetimi

TRABZON BEŞİKDÜZÜ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 İngilizce
Osmanlı Türkçesi Kursu
Kalorifer Ateşçiliği
Hijyen Eğitimi Kursları
KPSS Sınavlarına Hazırlık
Kurdele Nakışları
Kadın Giysileri Dikimi
Hasır Bilezik
Ev Mefruşatı
Geleneksel El Nakışları
Makine Nakışları
İğne Oyası
Ev Tekstil Ürünleri Hazırlama
Şiş Örücülüğü
Türk İşi
Çeyiz Ürünleri Hazırlama
Seramik Biçimlendirme
Okuma Yazma
Tekvando
Karate
Step Aerobik
Basketbol
Voleybol
Masa Tenisi
Bağlama
Gitar
Halk Oyunları
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık