Şişli İMKB Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

İstanbul Şişli İMKB Halk Eğitim Merkezi Kursları


İstanbul HEM Halk Eğitim Merkezleri, İstanbul Şişli İMKB Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Esentepe Mahallesi Salih Tozan Sokak No: 18 Şişli İstanbul
Telefon: 0 212 356 06 66
Telefon: 0 212 356 06 67
Faks: 0 212 0 356 03 03

İstanbul Şişli Halk Eğitim Merkezi ASO Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Bilgisayarlı Muhasebe

İSTANBUL ŞİŞLİ İMKB HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Arapça
Rusça
İspanyolca
Osmanlıca

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Bağlama
Keman
Halk Oyunları
Türk Sanat Müziği Korosu
Uygulamalı Tiyatro

Diğer Kurslar:
İşaret Dili Kursu
Resim
Aşçı Yardımcılığı
İşaret Dili Öğretici Ve Tercüman
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj
Kalorifer Ateşçiliği
Kasiyerlik
Satış Görevlisi
Reyon Şefi
Reyon Görevlisi
Sıhhi Tesisatçı
Kuaförlük
Step Aerobik
Modelistlik
Çinicilik
Ebru
Seramik Biçimlendirme
Tezhip
Kadın Modelist Yardımcısı
Giyim
Minyatür
Hüsn-i Hat
Okuma Yazma
Hijyen Eğitimi Kursları
Ahşap Süsleme
Ev Mefruşatı
İğne Oyası
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık