Konya Derbent Halk Eğitim Merkezi İletişim

Beğendiysen Paylaş :
Konya Derbent Halk Eğitim Merkezi İletişim Adresi

Konya Hem Halk Eğitim Merkezleri, Derbent Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Konya Caddesi Camiikebir Mahallesi Özel İdare Binası K:1 Derbent Konya
Telefon: 0 332 561 23 75

Konya Derbent Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Kurdele Nakışı Kursu
Yatak Örtüleri Dikimi Kursu
Takı Tasarım
Ev Mefruşatı
İğne Oyası
Hazır Giyim
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama
Nevresim Takımları Dikimi
Biçki Dikiş
Hüsn-ü Hat


Keçe Yapımı
Geleneksel El Nakışları
Şiş Örgü
Ebru
Makine Nakışları
Resim
Aşçı Yardımcısı
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Bilgisayar Kullanımı
Web Tasarım
İnternet E-Posta Yönetimi
İngilizce
Arapça
Kalorifer Ateşçiliği
Okuma Yazma
Hijyen Eğitimi Kursları
Halk Oyunları
Gitar
Bağlama
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık