Denizli Buldan Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Denizli Buldan Halk Eğitim Merkezi Kursları


Hem Halk Eğitim Merkezleri, Denizli Buldan Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Cumhuriyet Mahallesi Gönül Caddesi Hükümet Konağı K:3 Buldan Denizli
Telefon: 0 258 431 32 08

Denizli Buldan Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Web Tasarım
Bilgisayar Kullanımı
Grafik Animasyon
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Ofis Programları Kullanımı

DENİZLİ BULDAN HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama
Ney
Gitar
Uygulamalı Tiyatro
Drama
Halk Oyunları

Yabancı Dil Kursları:
İngilizce
Çince
Rusça
Almanca
Osmanlıca
Arapça

Diğer Kurslar:
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi
Fotoğrafçılık
Avcılık
Kalorifer Ateşçiliği
Müşteri Hizmetleri
Temel Muhasebe
Cenaze Hizmetleri
Bahçıvanlık
Girişimcilik
Küçük Ve Büyük Baş Hayvan Kesimi
Yönetici Asistanı
İlk Yardım
İş Güvenliği İşçi Sağlığı
Resim
Budamacılık
Hijyen Eğitimleri
Aşçı Yardımcısı
Aşçı Çırağı
Ev Yemekleri Hazırlama
Servis Elemanı
Seracılık
Okuma Yazma
Reyon Görevlisi
Arı Yetiştiriciliği
Keçi Yetiştiriciliği
Peynir Üretimi
Tereyağı Üretimi

El Sanatları Kursları:
Ebru
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama
Ahşap Boyama
Ev Mefruşatı
Nevresim Takımları Dikimi
Yatak Odası Tekstili Hazırlama
Bez Dokuma
Makrome Örgü
Giyim
Makine Nakışları
Oyalar
Tezhip
Tel Kırma
Pike Dikimi
Kırkyama
Buldan İpeği Dokuma

Spor Kursları:
Yüzme
Karate
Step Aerobik
Güreş
Masa Tenisi
Judo
Jimnastik
Güreş
Wushu
Basketbol
Badminton
Tekvando
Futbol
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık