Sakarya Söğütlü Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

HEM Sakarya Söğütlü Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sakarya HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Söğütlü Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Orta Mahalle Atatürk Caddesi Hükümet Konağı K: 2 Söğütlü Merkez Sakarya
Telefon: 0 264 681 26 36
Faks: 0 264 681 40 62

Sakarya Söğütlü Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Çince Kursu
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
İtalyanca Kursu
Japonca Kursu
Osmanlıca Kursu

hem Sakarya Söğütlü halk eğitim merkezi sergi
Diğer Kurslar:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Hasta Ve Yaşlı Bakımı Kursu
Cep Telefonu Tamiri Kursu
Aşçılık Kursu
Böğürtlen Yetiştiriciliği Kursu
Çilek Yetiştiriciliği Kursu
Evde Basit Onarımlar Kursu
Aile Eğitimi Kursu
İşaret Dili Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Arıcılık Kursu
Avcılık Kursu
Çocuk Eğitimi Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kaynakçılık Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Resim Kursu
Kuran-I Kerim Okuma Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
İlkyardım Kursu
Bağlama Kursu
Ney Kursu
Halk Oyunları Kursu
Drama Kursu
Satranç Kursu
Mis Sabun Üretimi Kursu
Nikah Şekeri Kursu
Hesap İşi Kursu
Seramik Boyama Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Ebru Kursu
Takı Tasarım Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Elde Türk İşi Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Tel Kırma Kursu
Elde Aplike Kursu
Trikotaj Kursu
Kilim Dokuma Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
Okuma Yazma Kursu
MTSK Sınav Sorumlusu Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Plates Kursu
Yüzme Kursu
Karate Kursu
Boks Kursu
Güreş Kursu
At Biniciliği Ve Okçuluk Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık