Konya Çumra Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :
Konya Çumra Halk Eğitim Merkezi Kursları

Hem Halk Eğitim Merkezleri, Konya Çumra Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O. İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Bakkalbaşı Mahalelsi D.Önkuzu Sokak No: 1 Çumra Konya
Telefon: 0 332 447 11 70

Konya Çumra Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Aşçılık Kursu
Aşçı Yardımcılığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hasta Bakım Elemanı Kursu
İngilizce Kursu (Seviye A1-A2)
Arı Yetiştiriciliği Kursu

HEM KONYA ÇUMRA HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Kasaplık Kursu
Fidan Yetiştiriciliği Kursu
Avcılık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Budamacılık Kursu
Aşılama Kursu
Ayakkabı Ve El Montajcısı Kursu
Süt Sığırı Yetiştiriciliği Kursu
Gübreleme Kursu
Küçük Ve Büyük Baş Hayvan Kesim Elemanı Kursu
Budamacılık Kursu
Diksiyon Kursu
Bağlama Kursu
Drama Kursu
Gitar Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Trikotaj Kursu
Şiş Örgü Kursu
Ev Mefruşat Ürünleri Hazırlama Kursu
Seramik Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık