İzmir Urla Şehit Bülent Kofter Halk Eğitim

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Urla Şehit Bülent Kofter Halk Eğitim Merkezi


İzmir HEM Halk Eğitim Merkezleri İletişim Adresleri, Urla Şehit Çavuş Bülent Kofter Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Yeni Mahalle Zafer Caddesi No: 66 Urla İzmir
Telefon: 0 232 754 10 02
Faks: 0 232 754 10 02

İzmir Urla Şehit Çavuş Bülent Kofter Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

izmir urla şehit bülent kofter halk eğitim merkezi
Diğer Kurslar:
İngilizce Kursu
Çocuk Bakımı Kursu
Avcılık Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Cilt Bakımı Temel Makyaj Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Aşçı Yardımcısı Kursu
Amatör Denizcilik Belgesi Sınavlarına Hazırlık Kursu
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Temel Sekreterlik Hizmetleri Kursu
Satış Görevlisi Kursu
Danışma Görevlisi Kursu
Resim Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Hasta Kayıt Kabul İşlemleri Kursu
Kat Hizmetleri Elemanı Kursu
Zeytin Ağacı Budamacılığı Kursu
Akvaryum Balıkları Üreticiliği Kursu
Budamacılık Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Türk Halk Oyunları Kursu
Latin Dansları Kursu
Halk Oyunları Yöre Öğreticisi Kursu

El Sanatları Kursları:
Seramik Boyama Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Tel Sarma Kursu
Takılar Kursu
İğne Oyası Kursu
Makine Nakışı Kursu
Ebru Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Kırkyama Kursu
Gümüş Takı İşlemeciliği Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık