Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Taraklı HEM

Beğendiysen Paylaş :
Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Taraklı HEM

HEM Sakarya Halk Eğitim Merkezleri, Taraklı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Hacı Murat Mahallesi Ankara Caddesi Kozcağız Sokak No: 11 Taraklı Sakarya
Telefon: 0 264 491 24 03
Faks: 0 264 491 30 67

Sakarya Taraklı Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
İngilizce Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Fotoğrafçılık Kursu
Kırsal Turizm Etkinlikleri Kursu
Kantin Ve Açık Alan İşletmeciliği Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Avcılık Kursu

SAKRAYA TARAKLI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Organik Tarım Kursu
İlk Yardım Kursu
Halk Oyunları Kursu
Karate Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Bez Dokuma Kursu
Makine Nakışları Kursu
El Nakışları Kursu
Oyalar Kursu
Takılar Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Nevresim Takımları Dikimi Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama Kursu

Kurslara Şahsen Halk Eğitim Merkezine Giderek Ön Kayıt Yaptırabileceğiniz Gibi İnternet Üzerinden http://e-yaygin.meb.gov.tr/Subscribe.aspx Adresinde Üyelik Kaydı Oluşturup Kurslara Kayıt Olabilirsiniz.

Kurslara Kayıt Olmak İçin T.C Kimlik Numaralı Kimlik Fotokopisi
Öğrenim Belgesi (Bazı Kurslar İçin)
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık