Ankara Polatlı Halk Eğitim Merkezi Adresi

Beğendiysen Paylaş :
Ankara Polatlı Halk Eğitim Merkezi Adresi

Ankara HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Ankara Polatlı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Zafer Mahallesi Turan Caddesi No: 45 Polatlı Ankara
Telefon: 0 312 623 97 07
Telefon: 0 312 623 18 31
Belge Geçer: 0 312 600 20 47

Ankara Polatlı Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Seramik Desenleme Kursu
Takılar Kursu
İğne Oyası Kursu
Çini Desenleme Kursu
Cam Porselen Boyama Kursu

HEM ANKARA POLATLI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Kumaş Boyama Kursu
Bez Dokuma Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Makine Nakışları Kursu
Tel Kırma Kursu
Kilim Dokuma Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Folklorik Bebek Yapımı Kursu
Kırkyama Kursu
3 Boyutlu Şekillendirme Kursu

Diğer Kurslar:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Resim Kursu
Arıcılık Kursu
İngilizce Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Anne Eğitimi Kursu
Okuma Yazma Kursu
Kantin Ve Açık Alan İşletmeciliği Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Halk Oyunları Kursu
Diksiyon Kursu
Masa Tenisi Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık