Ankara Halk Eğitim Merkezleri Pursaklar Hem

Beğendiysen Paylaş :
Ankara Halk Eğitim Merkezleri Pursaklar Hem

Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Ankara Pursaklar Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Merkez Mahalle Atatürk Caddesi No: 30 Pursaklar Ankara
Telefon: 0 312 527 61 11
Faks: 0 312 527 61 10

Ankara Pursaklar Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu
Yabancılar İçin Türkçe Kursu

HEM ANKARA PURSAKLAR HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
İki Boyutlu Çizim Autocad Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu
Keman Kursu
Gitar Kursu
Türk Sanat Müziği Kursu
Türk Halk Müziği Kursu

Diğer Kurslar:
Yaş Pasta Yapımı Ve Sunumu Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Föncü Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
3 Boyutlu Resim Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Resim Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
İlk Yardım Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
Ağaç Budama Kursu
İş Güvenliği Ve İşçi Sağlığı Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kuaförlük Kursu
İğne Oyası Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Gümüş Kazaz Örücülüğü Kursu
Takılar Kursu
Ebru Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Çinicilik Kursu
Keçe Aksesuarları Yapımı Kursu
Kırkyama Kursu
Tezhip Kursu
Elde Türk İşlemeleri Kursu
Dekoratif Ahşap Süsleme Kursu
Turistik Hediyelik Eşya Yapımı Kursu
Stilistlik Kursu

Spor Kursları:
Boks Kursu
Güreş Kursu
Tekvando Kursu
Masa Tenisi Kursu
Atletizm Kursu
Step Aerobik Kursu
Futbol Kursu
Judo Kursu
Badminton Kursu
Satranç Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık