Denizli Bozkurt Halk Eğitim Merkezi İletişim

Beğendiysen Paylaş :
Denizli Bozkurt Halk Eğitim Merkezi İletişim

Denizli Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Bozkurt Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Mehmetçik Mahallesi İnceler Yolu Üzeri Çok Programlı Lise Binası Zemin Kat Bozkurt Denizli
Telefon: 0 258 831 55 19

Denizli Bozkurt Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu

DENİZLİ BOZKURT HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Avcılık Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Hasta Kayıt Kabul Görevlisi Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Bahçıvanlık Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Resim Kursu
Örtü Altı Sebze Yetiştiriciliği Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Nevresim Takımları Dikimi Kursu
Takılar Kursu
Oyalar Kursu
Makine Nakışları Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Halıcılık Kursu
Düz Dikiş Makineci Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Fitnes Kursu
Yüzme Kursu
Karate Kursu
Jimnastik Kursu
Masa Tenisi Kursu
Badminton Kursu
Voleybol Kursu
Hentbol Kursu
Güreş Kursu
Futbol Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık