Konya Halk Eğitim Merkezleri Cihanbeyli HEM

Beğendiysen Paylaş :

Konya Halk Eğitim Merkezleri Cihanbeyli HEM Kursları


Konya HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Cihanbeyli Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Açılan Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: Atçeken Mahallesi Sinema Caddesi No: 9 Cihanbeyli Konya
Telefon: 0 332 673 40 48

Konya Cihanbeyli Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
Arapça Kursu
İngilizce Kursu

El Sanatları Kursları:
İğne Oyası Kursu
Tığ Oyası Kursu
Pul Boncuk İşleri Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Türk İşi Kursu
Beyaz İş Kursu
KONYA CİHANBEYLİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Çin İğnesi Kursu
Biçki Dikiş Kursu
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama Kursu
Tuzdan Hediyelik Eşya Yapımı Kursu
Kırkyama Kursu
Giyim Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kurdele Nakışı Kursu

Diğer Kurslar:
Bağlama Kursu
Keman Kursu
Gitar Kursu
Aşçılık Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Meyve Ağaçları Budama Kursu
Resim Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Avcılık Kursu
Step Aerobik Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Sosyal Bilgiler Kursu
Matematik Kursu
Fen Bilgisi Kursu
Biyoloji Kursu
Tarih Kursu
Coğrafya Kursu
Edebiyat Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık