İzmir Halk Eğitim Merkezleri Torbalı Hem

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Halk Eğitim Merkezleri Torbalı Hem Kursları


İzmir Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Torbalı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, İletişim Bilgileri, Adresi, Kurslara Kayıt İçin Gerekli Belgeler.
Adres: Muratbey Mahallesi Eski İzmir Caddesi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Arkası Torbalı İzmir
Telefon: 0 232 856 16 24
Faks: 0 232 856 46 24

İzmir Tire Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Programlama Teknikleri Kursu
Bilgisayar Donanım Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Grafik Animasyon Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Teknik Servis Elemanı Kursu

İZMİR TORBALI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI ADRESİ
Diğer Kurslar:
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu
Fransızca Kursu
Almanca Kursu
İtalyanca Kursu
Çince Kursu
Rusça Kursu
Arapça Kursu
Ev Yemekleri Hazırlama Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Engelliler Öz Bakım Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Resim Kursu
Kuaförlük Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Diksiyon Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Süs Ağaçları Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Ağacı Budama Kursu
Çiçek Düzenleme Kursu
Gül Ve Karanfil Yetiştiriciliği Kursu
Asansör Arıza Ve Bakım Kursu
Avcılık Kursu
Açık Alan Ve Kantin İşletmeciliği Kursu
Aşçılık Kursu
Okuma Yazma Kursu
Baklavacılık Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Flüt Kursu
Ney Kursu
Türk Sanat Müziği Kursu TSM
Türk Halk Müziği Kursu THM
Davul Kursu
Zurna Kursu
Halk Oyunları Kursu
Ritim Kursu
Latin Dansları Kursu
Tambur Kursu

El Sanatları Kursları:
Düz Dikiş Makineci Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Giyim Kursu
Makine Nakışları Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu

Kurslara Kayıt İçin İstenilen Belgeler:
Kimlik Fotokopisi
Başvuru Formu
Açılacak Kurslara Göre Öğrenim Belgesi
Yabancılar İçin Mülki Amir Onayı
halkegitimmerkezleri.org
Bir Kursun Açılması İçin (Okuma Yazma Ve Unutulmaya Yüz Tutmuş El Sanatları Kursları Hariç) En Az 12 Ön Kayıt Olması Gereklidir.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık