Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Adresi

Beğendiysen Paylaş :

Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Adresi


İstanbul Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Kursları, Zeytinburnu Halk Eğitim Merkezi Nerede? İstanbul Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Hangi Kursları Açıyor.
Adresi: Veliefendi Mahallesi 114. Sokak No: 5/1 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Zeytinburnu İstanbul
Telefon Numarası: 0 212 582 60 99
Faks: 0 212 582 69 07

İstanbul Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:

İngilizce Kursları (Seviye A1-A2)
Rusça Kursu (Seviye A1)
Yabancılar İçin Türkçe Kursu (Seviye A1)
Osmanlıca
Arapça Kursu (Seviye A1)
Guaj Boya Resim Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Aile Eğitimi Kursları
Katı Ve Sıvı Yakıtlı Kalorifer Ateşçiliği
Emlak Danışmanlığı
Temel Muhasebe
Yönetici Asistanı
Tehlikeli Ve Çok Tehlikeli İşlerde Endüstriyel Yuvarlak Örme Operatörlüğü
Zeytinburnu Hem Halk Eğitim Merkezi Adresi
Bilgisayar Destekle Reklam Tasarım
On Parmak F Klavye
Bilgisayar Kullanımı
Grafik Tasarım
Ön Muhasebe
Web Tasarımı
4-6 Yaş Çocuk Eğitimi Ve Etkinlikleri Kursu
Cilt Bakımı Temel Makyaj
Bayan Kuaförlüğü
Manikür Ve Pedikür Teknikleri
Saça Geçici Ve Kalıcı Şekil Verme Teknikleri Kursu
Makyaj Yapma Teknikleri Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı
Aşçı Çırağı
Elde Kurdele İşi
Stilistlik
Ebru
Şiş Örücülüğünde Şal Örme
Kadın Üst Giysileri Dikimi
Takılar
Dekoratif Örtü Ve Kılıflar Dikimi
İğne Oyası
Tezhip
Modelistlik
Geleneksel El Nakışları
Ev Tekstil Ürünleri Hazırlama
Özel Gün Ve Nikah Şekeri Hazırlama
3-6 Yaş Çocuk Etkinlikleri
Açık Lise Öğrencilerine Yönelik Destekleyici Kurslar
Açık İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Destekleyici Kurslar
Mezun Öğrencilere Yönelik Destekleme Ve Yetiştirme Kursları
Üniversiteye Hazırlık Kursları
Diksiyon Kursu
Satranç
Masa Tenisi
Step Aerobik
Kuran-I Kerim Tevcidli Okuma
Gitar Kursu
Bağlama (Bağlama Düzeni)
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Türk Sanat Müziği Korosu
Türk Halk Müziği Korosu
Türk Halk Oyunları
Drama
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursları
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık