Gönen Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü

Beğendiysen Paylaş :

Balıkesir Gönen Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü


Hem Halk Eğitim Merkezleri, Balıkesir Gönen Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Gündoğdu Mahallesi Trafik Sokak No: 83 Gönen Merkez Balıkesir
Telefon: 0 266 762 10 99

Balıkesir Gönen Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Almanca
Rusça
İspanyolca
Osmanlıca
Arapça

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Ud
Gitar
Bağlama
Halk Oyunları
Drama

BALIKESİR GÖNEN HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı
Bilgisayarlı Muhasebe
Ofis Programları Kullanımı

Diğer Kurslar:
Cilt Bakımı Kursu
İşaret Dili
Kalorifer Ateşçiliği
Avcılık
Aşılama Budama Kursu
Meyve Sebze Yetiştiriciliği
Yönetici Asistanı
Aile Eğitimi
Kuran-ı Kerim Okuma
Gaz Altı Kaynakçılığı
Hijyen Kursları
Girişimcilik
Fotoğrafçılık
Satış Danışmanı
Cenaze Hizmetleri
Özürlü Bakımı
4-6 Yaş Çocuk Etkinlikleri
Emlak Danışmanlığı
İş Makineleri Operatörlüğü
Forklift Operatörlüğü
Hasta Kayıt Kabul
Ev Ve Kurum Temizliği
Evde Çocuk Bakımı
Aromatik Bitki Yetiştiriciliği
Kuaförlük
Bahçe Bakımı
Arı Yetiştiriciliği
Resim
Bitki Zararlılarıyla Mücadele
Temel Sekreterlik
Okuma Yazma
Çocuk Ve Yaşlı Bakımı
Diksiyon
Aşçı Yardımcısı Kursu
İğne Oyası
Dekoratif Dokuma
Ebru
Kitre Bebek Yapımı
Konfeksiyon Makineleri Kullanımı
Kırkyama
Modelistlik
Stilistlik
Takılar
Geleneksel El Nakışları
Ev Mefruşatı
Makine Nakışları
Tezhip
Tel Kırma
Düz Dikiş Makineci
Mis Sabun Üretimi
Kadın Giysileri Dikimi
Güreş
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık