Balıkesir Halk Eğitim Merkezleri Havran Hem

Beğendiysen Paylaş :

Balıkesir Halk Eğitim Merkezleri Havran Hem


Balıkesir Hem Halk Eğitim Merkezleri, Havran Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu ASO İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Mescit Mahallesi Yıldız Akpınar Bulvarı No: 12/A Havran Balıkesir
Telefon: 0 266 432 10 38
Faks: 0 266 432 26 21

Balıkesir Havran Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı
Web Tasarım
Bilgisayarlı Muhasebe

BALIKESİR HAVRAN HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Aşçılık Kursu
Aşçı Yardımcılığı
Aile Eğitimi
Emlak Danışmanlığı Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Fotoğraf Çekimi
Kalorifer Ateşçiliği
Geçici İnşaat Ustalığı Belgeli Kurslar
Hijyen Eğitimi Kursları (Aşçılık, Servis Görevlisi, Şarküteri Bakkal Gıda, Kuaför, Kantin, Zeytin İşleme, Süt İşleme, Et Ve Et Ürünleri İşleme, Tarım Ürünleri, Otel Motel Lokanta, Yiyecek Hazırlama Ve Sunum, Pastacı)
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Yetiştirme Eğitimi
Zeytin Ağacı Budama
Okuma Yazma
Satış Görevlisi
KPSS Hazırlık
Üniversiteye Hazırlık
TEOG Sınavlarına Hazırlık
İlk Yardım
Voleybol
Basketbol
Karate
Tekvando
Türkçe
Matematik

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Keman
Bağlama
Türk Halk Müziği Korosu
Tiyatro
Türk Halk Oyunları

El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Makine Nakışları
Dekoratif Ev Aksesuarları Hazırlama
Ev Mefruşatı
Maraş İşi
Kırkyama
Elde Kurdele İşi
Biçki Dikiş
Kına Bezi
Şiş Örücülüğü
Mis Sabun Üretimi
Türk Bayrağı Dikimi
Yöresel El Sanatları
İğne Oyası
Beğendiysen Paylaş :
2 Yorumlar "Balıkesir Halk Eğitim Merkezleri Havran Hem"

Emlakçı kursu ne zaman açılacak havranda tarihi Bellini?

Emlakçı kursu ne zaman açılacak havranda tarihi Bellini?

Yukarı Çık