Trabzon Akçaabat Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :
Trabzon Akçaabat Halk Eğitim Merkezi Kursları

Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Trabzon Akçaabat Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Durbınar Mahallesi Okullar Sokak Akçaabat Merkez Trabzon
Telefon: 0 462 228 11 22
Faks: 0 462 228 30 56

Trabzon Akçaabat Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Ud Kursu
Keman Kursu
Gitar Kursu
Piyano Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu

HEM TRABZON AKÇAABAT HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Almanca Kursu
Osmanlıca Kursu

Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu

Diğer Kurslar:
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Aşçı Çırağı Kursu
Pasta Tatlı Hazırlama Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
İşletmelerde Hijyen Eğitimi Kursu
Büyük Ve Küçük Baş Hayvan Kesimi Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Okuma Yazma Kursu
Resim Kursu
Avcılık Kursu
Sebze Yetiştiriciliği Kursu
İğne Oyası Kursu
Mutfak Ve Banyo Tekstili Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Ebru Kursu
Tezhip Kursu
Elde Suzeni Kursu
Ahşap Süslemeciliği Kursu
Seramik Kursu
Satranç Kursu

Spor Kursları:
Boks Kursu
Tenis Kursu
Aerobik Kursu
Voleybol Kursu
Hentbol Kursu
Atletizm Kursu

Öğrencilere Destekleyici Kurslar:
Türkçe Kursu
Sosyal Bilgiler Kursu
Fen Kursu
Matematik Kursu
Coğrafya Kursu
Tarih Kursu
Edebiyat Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık