Manisa Akhisar Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Manisa Akhisar HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Hem Manisa Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Akhisar Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Şeyhisa Mahallesi 91. Sokak No: 13 Hürriyet Akhisar Manisa
Telefon: 0 236 414 10 76
Faks: 0 236 412 00 07

Manisa Akhisar Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Osmanlıca Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Ney Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu

MANİSA AKHİSAR HALK EĞİTİM MERKEZİ İLETİŞİM ADRESİ
Bilgisayar Kursları:
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

El Sanatları Kursları:
Ahşap Hediyelik Eşya Yapımcısı Kursu
Ebru Kursu
Çiçek Yapımı Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Hüsn-i Hat Kursu
Keçe Yapımı Kursu
Minyatür Kursu
Tezhip Kursu

Spor Kursları:
Basketbol Kursu
Masa Tenisi Kursu
Voleybol Kursu
Karate Kursu
Ata Savunma Sanatı Kursu

Diğer Kurslar:
Arıcılık Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Meyve Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Ağacı Budama Kursu
Zeytin İşleme Elemanı Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Özürlü Bakımı Kursu
Engelli Bakım Elemanı Kursu
Aşçılık Kursu
İlk Yardım Kursu
Hasta Kayıt Kabul Elemanı Kursu
Hasta Bakım Elemanı Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Sosyal Hayatta İletişim Kursu
Açık Tohumlu Bitkilerin Yetiştiriciliği Kursu
Meyve Ağaçları Aşılama, Gübreleme, Budama Kursları
Ağaç Kesme Ve Boylama Elemanı Kursu
Evde Basit Onarımları Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Çocuk Bakımı Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık