İstanbul Sultanbeyli HEM Halk Eğitim Kursları

Beğendiysen Paylaş :

İstanbul Sultanbeyli HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM İstanbul Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Sultanbeyli Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu ASO Açılan Kursları, İletişim Adresi.
Adres: Ahmetyesevi Mahallesi Biberlik Caddesi Altınova Sokak No: 3 Sultanbeyli İstanbul
Telefon: 0 216 592 65 65
Faks: 0 212 599 26 26

İstanbul Sultanbeyli Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
Osmanlıca Kursu
İngilizce Kursu

İSTANBUL SULTANBEYLİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
El Sanatları Kursları:
Makine Nakışları Kursu
Rölyef Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Şiş Örücülüğü Kursu
Ahşap Boyama Kursu
İğne Oyası Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Takı Tasarım Kursu
Gümüş İşlemeciliği Kursu
Üç Boyutlu Şekillendirme Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Dikiş Nakış Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Türk Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Ön Muhasebe Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Resim Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Kursları
Atletizm Kursu

Halktan Gelen Talepler Doğrultusunda Kurslar Açılabilir.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık