İzmir Kursları Kiraz Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Kursları Kiraz Halk Eğitim Merkezi


HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, İzmir Kiraz Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Bilgileri, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Cumhuriyet Mahallesi Gümüşsuyu Caddesi No: 2 Kiraz İzmir
Telefon: 0 232 572 33 02

İzmir Kiraz Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Diksiyon Kursu
Resim Kursu

İZMİR KİRAZ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Evde Çocuk Bakımı Kursu
Keçi Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Ağacı Budama Kursu
Avcılık Kursu
Süt Sığırcılığı Kursu
Bitki Zararlılarıyla Mücadele Kursu
Arıcılık Kursu
Fidan Üretimi Kursu
Meyvecilik Kursu
Jimnastik Kursu
Basketbol Kursu
Step Aerobik Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık