Mersin HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Mersin HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Mersin Halk Eğitim Merkezleri, Mersin Akdeniz Merkez Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: İhsaniye Mahallesi Sait Çiftçi Caddesi No: 37 Akdeniz Mersin
Telefon: 0 324 337 24 60
Telefon: 0 324 337 33 81
Faks: 0 324 337 45 10

Mersin Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Ağ İşletmeni Kursu
Web Programlama Kursu
Bilgisayar Sistem Bakım Ve Onarım Kursu
Veri Tabamı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarda Doküman Hazırlama Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Grafik Animasyon Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
İnternet E-Posta Yönetimi Kursu
İnternet Programcısı Kursu

MERSİN AKDENİZ MERKEZ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Yaş Pasta Yapımı Ve Sunumu Kursu
Temel Makyaj Kursu
Aşçılık Kursu
Masör Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Zabıt Katipliği Sınavına Hazırlık Kursu
Temel Sekreterlik Hizmetleri Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Tekvando Kursu
Okuma Yazma Kursu
Türk Halk Müziği Kursu
Tiyatro Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Bilgisayar Destekli Giysi Kalıpçılığı Kursu
El Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Basit Nakış İğne Teknikleri Kursu
Stilistlik Kursu
Konfeksiyon Makineciliği Kullanımı Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık