Manisa Halk Eğitim Merkezleri Gölmarmara Hem

Beğendiysen Paylaş :
Manisa Halk Eğitim Merkezleri Gölmarmara Hem

Hem Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Manisa Gölmarmara Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Yeni Cami Mahallesi Gaziler Caddesi No: 18 Gölmarmara Manisa
Telefon: 0 236 515 11 46

Manisa Gölmarmara Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Türk Halk Müziği Korosu Kursu
Drama Kursu
Tiyatro Kursu
Halk Oyunları Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Web Tasarım Kursu

MANİSA GÖLMARMARA HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Temel Muhasebe Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Ahşap Boyama Kursu
Makine Nakışları Kursu
İğne Oyası Kursu
Hazır Giyim Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Nevresim Takımları Dikimi Kursu
Şiş Örgü Kursu
Takılar Kursu
Oyalar Kursu
Futbol Kursu
Okuma Yazma Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık