Bursa Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Bursa Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Çayır Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi No: 100 Yenişehir Bursa
Telefon: 0 224 773 00 71

Bursa Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Grafik Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu


Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Tiyatro Kursu
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Arıcılık Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Fransızca Kursu
Osmanlıca Kursu
Yabancılara Türkçe Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Diksiyon Kursu
Avcılık Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Yaşlı Refakatçisi Kursu
Resim Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Ağaç Budama Kursu
Sebze Yetiştiriciliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Bitki Zararlılarıyla Mücadele Kursu
Slaj Yapımı Kursu
Satranç Kursu
Orman Emvali Üretim İşçiliği Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu

El Sanatları Kursları:
El Nakışı Kursu
Giyim Kursu
İğne Oyası Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Şiş Örgü Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kırkyama Kursu
Hüsn-ü Hat Kursu
Tezhip Kursu
Çinicilik Kursu

Spor Kursları:
Atletizm Kursu
Karate Kursu
Voleybol Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık