Bursa Osmangazi Halk Eğitim Merkezi İletişim

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Osmangazi Halk Eğitim Merkezi İletişim


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Bursa Osmangazi Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi, Kursları, Telefon Numarası.
Adres: Kocanaip Mahallesi Kaplıca Caddesi Doktor Ekrem Paksoy Sokak No: 14 Osmangazi Bursa
Telefon: 0 224 222 32 74
Telefon: 0 224 220 10 12

Bursa Osmangazi Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
PHP Programlama Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Grafik Animasyon Kursu
AUTOCAD İki Boyutlu Çizim Kursu


El Sanatları Kursları:
Moda Tasarım Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Giyim Kursu
Modelist Yardımcısı Kursu
Hat Kursu
Tezhip Kursu

Diğer Kurslar:
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu
Yabancılar İçin Türkçe Kursu
Resim Kursu
Diksiyon Kursu
Girişimcilik Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Yönetici Asistanı Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Türk Sanat Müziği Kursu
Güzellik Uzmanlığı Kursu
Masör Masöz Kursu
Güzel Sanatlara Hazırlık Kursu
Danışma Görevlisi Kursu
Okuma Yazma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
İşaret Dili Kursu
Kuran-I Kerim Okuma Kursu
MTSK Sınav Sorumlusu Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık