Bursa Orhangazi Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Orhangazi Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Bursa Orhangazi Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: Arapzade Mahallesi 4 Nolu Sokak No: 10 Orhangazi Bursa
Telefon: 0 224 573 13 11

Bursa Orhangazi Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Sistem Bakım Onarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Destekli Reklam Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Grafik Tasarım Kursu
İnternet Kullanımı Ve E-Posta Yönetimi Kursu

BURSA ORHANGAZİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dili Kursları:
Almanca Kursu
İtalyanca Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Ud Kursu
Drama Kursu
Uygulamalı Tiyatro Kursu
Modern Danslar Kursu
Halk Oyunları Kursu
Türk Sanat Müziği Korosu Kursu
Türk Halk Müziği Korosu Kursu

Spor Kursları:
Tekvando Kursu
Basketbol Kursu
Karate Kursu
Tenis Kursu

El Sanatları Kursları:
Makine Nakışı Kursu
Salon Takımları Dikimi Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Takı Tasarım Kursu
Tel Kırma Kursu
İğne Oyası Kursu
Hüsn-i Hat Kursu
El Nakışları Kursu
Gravür Rölyef Kursu
Kilim Dokuma Kursu
Çini İşlemeciliği Kursu
Cam Süs Eşyası Yapımı Kursu
Hasır Takı Örücülüğü Kursu
Ebru Kursu

Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Kuaförlük Kursu
Pastacı Çırağı Kursu
Aşçı Çırağı Kursu
Temel Sekreterlik Kursu
Okuma Yazma Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Zeytin Yetiştiriciliği Kursu
Zeytin Ağacı Budama Kursu
Arıcılık Kursu
Meyve Yetiştiriciliği Kursu
Diksiyon Kursu
Aile Eğitimi Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık