Nallıhan HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Ankara Nallıhan HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Ankara Hem Halk Eğitim Merkezleri, Nallıhan Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Hacıbey Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı Nallıhan Merkez Ankara
Telefon: 0 312 785 13 81
Faks: 0 312 785 52 11

Ankara Nallıhan Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kurslar:
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu (Seviye A1-A2)
Arapça Kursu

Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Programcılığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Destekli Muhasebe Kursu

ANKARA NALLIHAN HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Hasta Ve Yaşlı Bakımı Kursu
Diksiyon Kursu
Konteyner Dorse Vinci Operatörü Kursu
Beko-Loder Kepçe Kullanımı Kursu
Forklift Operatörlüğü Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Temel Muhasebe Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursu
Tıbbi Ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu
Satış Görevlisi Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Drama Kursu
Tiyatro Kursu
TSM Türk Sanat Müziği Kursu
THM Türk Halk Müziği Kursu
Türk Halk Oyunları Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Step Aerobik Kursu
Güreş Kursu
Yüzme Kursu
Jimnastik Kursu
Atletizm Kursu
Kuran-ı Kerim Okuma Kursu
Betonarme Demircisi Kursu
Betonarme Kalıpçısı Kursu

El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
İğne Oyası Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Alüminyum Kabartma Kursu
Makine Nakışları Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kilimcilik Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Takılar Kursu
Şiş Örgü Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık