İstanbul Halk Eğitim Merkezleri Sultangazi HEM

Beğendiysen Paylaş :
İstanbul Halk Eğitim Merkezleri Sultangazi HEM

HEM Halk Eğitim Merkezleri, İstanbul Sultangazi Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılabilecek Kursların Listesi.
Adres: Sultançiftliği Mahallesi Eski Edirne Asfaltı No: 449A Sultangazi İstanbul
Telefon: 0 212 606 13 16
Faks: 0 212 606 13 28

İstanbul Sultangazi Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu

Bilgisayar Kursları:
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
halkegitimmerkezleri.org
İSTANBUL SULTANGAZİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Diksiyon Kursu
Kuaförlük Kursu
Girişimcilik Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Aşçılık Kursu
Çocuk Etkinlikleri Kursu
Resim Kursu
Okuma Yazma Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu
İğne Oyası Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Gümüş Takı İşlemeciliği Kursu
Makine Nakışları Kursu
Basit Nakış İğne Teknikleri Kursu
Yatak Odası Tekstili Hazırlama Kursu
Kadın Giyim Modelist Yardımcılığı Kursu
Giyim Kursu
Tığ Oyası Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Voleybol Kursu
Futbol Kursu
Masa Tenisi Kursu

Kurs Başvurusu İçin Gerekli Belgeler:
Kimlik Fotokopisi
Öğrenim Belgesi Fotokopisi
1 Adet Resim
Başvuru Formu (Halk Eğitim Merkezinden Alınıyor)
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık