Sakarya HEM Pamukova Halk Eğitim Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Sakarya HEM Pamukova Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, HEM Sakarya Pamukova Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: Kemalpaşa Bulvarı Pamukova Merkez Sakarya
Telefon: 0 264 551 33 76

Sakarya Pamukova Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursları:
Ev Mefruşatı Kursu
Biçki Dikiş Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
İğne Oyası Kursu

SAKARYA PAMUKOVA HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI ADRESİ
Diğer Kurslar:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
İngilizce Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
İlk Yardım Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Alabalık Yetiştiriciliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Forklift Operatörlüğü Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Yaşlı Refakatçisi Kursu
Hijyen Kursları
Satranç Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Wushu Kursu
Masa Tenisi Kursu
Karate Kursu
Tekvando Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık